A weboldalon cookie-kat használunk az optimális működés és a jobb vásárlói élmény érdekében

Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

(ÁSZF) Általános Szerződési Feltételek

A termék kiválasztása:
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése:
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási és fizetési módot (banki átutalás, utánvét, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget és a tranzakciós díjat. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint itt, a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása:
A rendelések feldolgozása munkanapokon 48 órán belül elkezdődik, amelyről e-mailben értesítjük a vásárlóinkat.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Ezt követően az ügyfélszolgálatunkon keresztül kérheti a módosítást. masszazskellek@gmail.com vagy 0620-470-6913 telefonon.

Visszaigazolás:
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. A vásárlónk a rendelés feladását követően automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek:
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes vagy utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás:
A küldemények szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Kiszállítási idő: 08:00-20:00 között

Szállítási díjak:

Futárszolgálattal:
0001 Ft - 20.000   Ft kosár értékig bruttó 1999 Ft

20.001 Ft -tól ingyenes kiszállítás Magyarország területén belül!

Utánvét díj: 199 Ft


Csomag átvétel szabályai:

Mikor van lehetőség a megrendelt áru átvételének megtagadására?
1, abban az esetben, ha csomagja láthatóan sérült
2, a címzésen nem az Ön elérhetősége szerepel
3, ha nem a rendelés visszaigazolásban szereplő vételárat kell kifizetni

Figyelem!
Amennyiben a megrendelt termékeket a fenti okokon kívül nem veszik át, akkor azt a futárszolgálatok visszaszállítják Áruházunk raktárába. Ezen csomagok oda és vissza szállítási költségét a futárszolgálatok Áruházunkra terhelik. Cégünk a szállítás teljes összegét továbbszámlázza, melyet a csomag megrendelője 8 napon belül a K&H 10400164-50526883-89501002 számlaszámra megtéríteni köteles! (Az elállási jog, csak az átvett termékre vonatkozik).

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás:
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül.
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal! A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Szerződés nyelve: magyar

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia:
A megrendelő a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14. napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldési költségét áruházunk nem vállalja!
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Az elektronikus úton kötött szerződések esetében is megilleti a fogyasztót a szavatosság, jótállás és termékszavatosság joga, aminek alapján elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhet a vásárló, ha pedig ez nem vezet eredményre, akkor a vételár leszállítást, a kijavíttatás költségeinek megtérítését, vagy a vételár visszatérítését kérheti. Azokat a krémeket, olajokat és egyéb kozmetikai termékeket, amelyet kibontottak, higiéniai okokból visszavenni nem lehet, még akkor sem, ha abból nem hiányzik jelentős mennyiség.

A termék kiszállítása és visszaküldése:
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt áru kifogyott, nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, erről köteles a vevőt mielőbb tájékoztatni. Ebben az esetben a vevő kérheti az áru beérkezését követő teljesítést, de jogában áll azonnali hatállyal elállni a rendeléstől.
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, (flakon, tégely) hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza, a vásárlástól számított 14 napon belül. A fogyasztó viseli a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

Tulajdonjogi kikötés:
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor.
 

Termékszavatosság:
Termékszavatossági igényként kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított fél éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Jótállás:
Hibás teljesítés esetén az internetes áruházunkban értékesített termékekre a gyártó által biztosított jótállást továbbítjuk, illetve ilyen hiányában az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti jótállást vállaljuk. A jótállás idejéről minden esetben a termék-adatlapon kap felvilágosítást. Azon termékcsoportok listáját, amelyekre a kötelező jótállás szabályai vonatkoznak, a fenti kormányrendelet melléklete tartalmazza.

Békéltető Testületek:
A problémák elkerülése érdekében a Békéltető Testület azt javasolja a fogyasztók számára, hogy elektronikus csatornákon keresztül történő értékesítés esetében az 5/2014. számú ajánlásban foglaltakat figyelembe véve, körültekintően járjanak el.

Az áruk és szolgáltatásokkal kapcsolatban minőségi és biztonsági kifogások, a szerződéskötéssel és teljesítéssel kapcsolatos panaszok és termékfelelősségi szabályok alkalmazásával kapcsolatban felmerült viták (fogyasztói jogviták) rendezésének alternatív és díjmentes módja a békéltető testületekhez fordulás. A testülethez a fogyasztó azután fordulhat, miután a vállalkozással megkísérelte rendezni a panasz, kifogás megoldását. A kérelemben meg kell jelölni a jogvita kivizsgálásán túl a fogyasztói igényt is, valamint a kérelemhez csatolni kell a bizonyítékokat arra vonatkozóan, hogy a fogyasztó előzetesen megkereste a vállalkozást, de az elutasította a kérését a vitarendezést illetően. A békéltető testületek a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működnek. Hozzájuk a fogyasztó lakóhelye, tartózkodási helye, vagy a szerződés teljesítésének helye, esetlegesen a vállalkozás, illetve annak képviseletére feljogosított szerv székhelye szerint illetékes testülethez fordulhat kérelmével.

Online vitarendezési platform:
Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot. A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani. Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.

Szerződés nyelve: magyar